Kort med bakgrunn laget med embossing folder

by - 08:28


Her jeg jeg kuttet til en bit av kraftkartong hvor jeg har brukt en borddies fra Rayher. På nederste del har jeg brukt embossingfolder hvor jeg har tatt Walnut Stain Distress Oxide på før jeg har kjørt den gjennom Cuttlebug'en min. Her tok jeg bare stempelpute og gnei stempelsverte direkte på plata. Hvilken side av plata du tar det på er opp til deg - det blir litt forskjellig uttrykk ettersom du tar det på den siden hvor sverten kommer på den delen av kartongen som blir trykket ned eller om du har det på den siden hvor kartongen stikker opp. Hobbykunst har forskjellige embossingplater her

Jeg har svertet litt rundt kantene. Til å stemple teksten og blomster/blader så har  jeg brukt Archival ink. Til å farvelegge blomstene har jeg brukt Distress Oxide og en liten svamp. Bare tar litt sverte på svampen og gnir utover kartongen der jeg har stemplet. Distress Oxide finnes i mange fine farver her. Stemplene jeg har brukt er fra Huldra Designstudio, Teksten er fra venneplate 1, og blomstene og bladene er fra brushtekst plata.





You May Also Like

0 kommentarer