Perlearmbånd

by - 09:25

Jeg har fått litt dilla på å lage perlearmbånd og lagde noen i fjor sommer. Tenkte jeg måtte ha noen flere i år og kjøpte med meg noen flere bokser med perler sist gang jeg var innom Hobbykunst. Med de perlene jeg hadde igjen fra i fjor og de nye så endte jeg opp med 5 nye armbånd i en fei. Det går fort og lage de og de er fine venninnegaver. 


I denne bloggposten har jeg disse 3 armbåndene

Til dette armbåndet har jeg brukt disse perlene


Til dette armbåndet har jeg brukt 3 forskjellige perler: 
sølvfarvet, glassperler og disse metallperlene


her har jeg brukt perler som heter Papillon-Rocailles og finnes her



I tillegg til perler så trenger man strikk og jeg anbefaler også perlenålene som gjør det enklere å tre armbånd/smykker 



You May Also Like

0 kommentarer