To ulike kort med samme stempel

by - 09:00

For en stund siden lagde jeg to kort med samme stempel, ett clean and simple og ett lag på lag. Her har jeg laget to kort til med et annet stempel. Synes det er morsomt å se hvor ulike kortene blir med to ulike stiler selv om man bruker det samme stempelet! :-)

Stempelet jeg har brukt er fra All dressed up - Girl's night out. Mønsterarket er fra Moda Scrap/Elizabeth craft, 6x6-blokk med ark i friske flotte farger. Motivet er limt på en liten matte av et annet mønsterark og satt på limputer. Ellers har jeg brukt små bling og halvperler

Motivet er fargelagt med Copics. Fargene kan du se i min blogg

Tekst på innsiden fra denne stempelplaten fra Your Next Stamp.


Kort nr 2 er med samme stempel, men blir helt annerledes med mer mønsterark, blomster og pynt. 
Mønsterark er fra samme arkpakke som det forrige, Mathiablomster (Hobbykunst sitt eget design) og duskebær fra Rayher. Teksten er fra denne stempelplaten fra Avery Elle og er stanset ut med en die fra dette settet fra LDRS.

Har brukt de samme fargene på motivet som på det forrige kortet.

Tekst fra samme stempelplate som jeg har brukt på forsiden. Her er det mange fine tekster.



You May Also Like

0 kommentarer