Wild life kort med produkter fra Hero Arts

by - 10:00

Jeg syns det er skikkelig moro å bruke litt "annerledes" produkter enn hva som er pop for tiden, og disse settene fra Hero Arts falt jeg pladask for.


Det er vel inger overraskelse at jeg har laget bakgrunnene med Distress Oxide. 
Jeg har brukt fargene Fossilized Amber, Aged mahogny og Abandon oral. Disse tre fargene sammen lager en nydelig solnedgang kombinasjon. 


På dette kortet har jeg brukt stempler fra settet Safari wild about you  og skapt en scene som passet til temaet. 



Så kort nr 2 med samme tema :

På kort nr 2 har jeg brukt settet Huge thanks  i tillegg til Safari Wild about you, og med utgangspunkt i samme bakgrunn har jeg stanset ut Sunset safari dies. 
Denne diesen er så kul og kan brukes til masse forskjellig.  
Jeg har i tillegg brukt selvklebende kork  fra Rayher under motivet :) 


Stempelhilsen fra DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer