Havfruekort

by - 10:00

I dag har jeg lekt meg med både fargelegging og laget bakgrunn selv - skikkelig moro begge deler.
På bakgrunnen som jeg har laget har jeg brukt distress i blåfarger og laget en sjøbakgrunn.
Syns den ble litt kjedelig så jeg "spritet" den opp litt med glitter - da brukte jeg Aqua Shimmer Gloss pen fra Nuvo - det ble skikkelig kul effekt


Jeg stemplet opp en liten bunke med havfruer fra settet Mermaid kisses  fra Hero Arts og tenkte jeg likesågodt kunne fargelegge litt når jeg først hadde tatt frem tusjene og holdt på - her ser dere resultatet


De er jo så fine disse stemplene, og tekstene er bare herlige

Som dekor på kortet brukte jeg også en sjøgress dies som heter Coral Fancy Dies - også fra Hero Arts


Dette kortet var skikkelig moro å lage og jeg gleder meg til å leke mer med dette settet

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer