Konfirmasjonskort gutt

by - 09:50

Jeg har laget en bakgrunn selv av Distress Oxide med disse tre farvene, peeled paint, broken china og walnut stain. Distress Oxide finnes i nettbutikken her




jeg trykket stempelputene ned på teflonmatta mi for å legge igjen blekk der. Deretter bruker jeg vann og fukter akvarellarket før jeg bruker en pensel som jeg først dypper i vann og deretter i en av farvene av Oxide. Fordeler farven utover arket i flekker og henter så opp en ny farve etter å ha rengjort penselen. Gjør dette med alle farvene som du har valgt ut (jeg bruker som regel 3) og la arket tørke. Bruk gjerne varmluftpistol for å få fart på tørkingen. Når den er tørr så har jeg sprutet litt vanndråper på arket og bruker varmluftpistol for å tørke - eller man kan også trykke ned et ark med tørkepapir over. Deretter lar jeg det tørke ordentlig før jeg begynner å lage kort. Jeg har brukt stempler og walnut stain Oxide på bakgrunnen. Motivet er fra Maja Design fra serien Denim and Friends. Jeg har også brukt dies fra Neat & Tangled - punchinella dies. Konfirmant dies er fra Papirdesign











You May Also Like

1 kommentarer

  1. Knall fint kort Anita :-) Og flott forklaring til bruk av Oxidene

    SvarSlett