Bygg deg et hus

by - 10:00



Hobbykunst har fikk i våres nye husbyggesett i butikken. Jeg måtte prøve ut et av disse. Jeg bestemte meg for å pynte det helt enkelt og dekke sidene på huset med møsnterark.


Huset jeg brukte er modellen - 3D Puzzle, Hus med veranda. Settet er enkelt å sette sammen. Du kan bruke ulike lim. Jeg brukte Uhu lim.



Til taket brukte jeg arket Coal - Christmas Edition og til veggen brukte jeg Ivy Wall - Wandering Ivy, begge fra Kaisercraft. Bladene på taket er også fra arket Ivy Wall - Wandering Ivy. Innimellom bladene er det gjemt en liten grønn trefrosk - klarer du å få øye på den?


Treet får du tak i, i ulike størrelser. Vedstabelen har jeg laget med treskiver som vedkubber.



Innimellom bladene har jeg lagt lill Mathia blomster. Disse kommer i en stort utvalg av farger, og er utrolig fine blomster for en kjempegod pris.


På framsiden av huset har jeg satt opp noen hageredskap i tredekor.


Den lille katten er en liten lekeplastkatt, kjøpt på bruktmarked.


Laget av Kirsten Hyde

You May Also Like

0 kommentarer