Enkelt og raskt kort

by - 08:49

Om sommeren får jeg ofte ånden over meg og lager litt bakgrunner med diverse sprayfarver - for da kan jeg holde ute på terrassen. Her har jeg brukt akvarellkartong som er sprayet med Distress refill i forskjellige gul og oransjefarver. Jeg sprayer akvarellkartongen først med litt vann og deretter Distress refill i små sprayflasker. Lar farvene blande seg i hverandre og hvis jeg syns det er for lite vann og farvene ikke blander seg så lett så spayer jeg litt ekstra vann på. Av og til lar jeg bare sola tørke arket, men innimellom bruker jeg også varmepistolen for å få tørket arkene. 

Her på dette kortet har jeg brukt en rest som ble igjen fra et annet kort - og jeg har stemplet med stempel fra Indigo Blu med sort Archival blekk. 


You May Also Like

0 kommentarer