Julekort med Rayher-produkter

by - 09:00

Det er sart på tide å begynne med julekortene! Tida går fort mot jul, og i år har jeg faktisk klart å starte i god tid. Her har jeg laget et enkelt kort med ulike Rayher-produkter.

Jeg har brukt mønsterark fra Bo Bunny - Winter playground. Hjortene, snøfnuggene og treet kommer i et sett fra Rayher og passer fint til mange ulike juleprosjekter, ikke bare til kort. I tillegg har jeg brukt to andre dies fra Rayher som kommer i samme sett (kirke og trerekke). Snøen nederst er også fra Rayher, denne er litt løs og "trådete" så den må limes litt godt fast. Den gir en mye finere effekt enn snøpenn (synes jeg). 

Fint glitter på snøfnuggene. 



Ønsker dere en super kreativ dag! Kanskje dette var et lite spark til å komme i gang med julekortene? :-)


You May Also Like

0 kommentarer