Minikort i serie

by - 10:00

For ikke så lenge siden ble vi utfordret av en på DT teamet til å lage 10 kort i serie, i str 10 x 10 cm og med bruk av 1 mønsterark totalt på alle kortene.
Jeg kom veldig godt i gang - ihvertfall med de første 7 - så gikk jernteppet ned på de siste.
Men det var veldig moro å lage disse minikortene i serie, og jeg skal så absolutt få fullført utfordringen med et annet mønsterark, en annen gang.
Her er noen av kortene jeg laget :
Mønsterarket jeg har brukt er tosidig, men jeg har kun brukt den ene siden med skrift på.
På det første kortet så brukte jeg tekst fra platen Brushtekstog kortet er veldig enkelt med en stripe mønsterark og en dæsj med Distress Oxide  under teksten for å få litt farge og liv i kortet.
Prikkene er stempel fra samme platen som teksten.


 Kort nr 2 har jeg brukt litt mer av mønsterarket. Tesktstempelet er fra platen Venner 2 og blomstene er fra platen brushtekst . I tillegg har jeg dekorert med litt cipboard og halvperler.


 På det tredje kortet har jeg gjort det veldig enkelt.
Jeg har brukt en pynteserviett fra Homemade Goodies / Rayher som base.
Jeg har så stemplet teksten på en liten rund bit . og her har jeg brukt tekst fra platen Venner 2 .


 På det fjerde kortet har jeg brukt en større bit med mnsterark, og dekorert med halvperler rundt og chipboard under teksten. Blir omtrent det samme sm forrige kort, men med en annen base enn servietten. På dette kortet har jeg brukt stempler fra platen blomster


På det femte kortet har jeg holdt det helt enkelt.
jeg har brukt en hjertedies  fra Papirdesign som base for teksten, og bare stempler på teksten jeg digger deg fra platen Venner 2


Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer