Vinterdisplay

by - 08:49

Disse displayene fra Rayher syns jeg er så fine. De er enkle å lage og tar ikke så lang tid hvis man først setter seg ned. Dette består av 2 deler - huset og en pakke med hjort og trær
For å male delene har jeg brukt akrylmaling som jeg hadde fra før, men Hobbykunst har et godt utvalg i farver som man finner her i nettbutikken. Hvis man ikke finner rikig nyanse som man ønsker så kan man blande frem en farve man er fornøyd med. 

Jeg har malt bakveggen med en blåfarve. 



Trærne har jeg ikke dekket alt på, men brukte en liten svamp og fordelte litt hvit maling litt her og der. Deretter etter at det var tørket så tok jeg litt lim på enkelte grener og limte på snø. 




Hjortene er malt med brun akrylmaling, men jeg har brukt litt vann sammen med malingen for at det skal bli litt mere transparent look. I bunnen av huset har jeg limt fast litt snø. 



You May Also Like

0 kommentarer