You make me happy!

by - 09:00

Hei! I dag vil jeg vise dere et skikkelig fresht kort med kule ark og stempler! Jeg digger kort med litt sterke farger innimellom og denne flamingoen og giraffen fra Your next stamp er jo bare herlige!

Jeg har brukt stempel fra Your Next Stamp - Fred and Ginger. Disse syntes jeg var skikkelig kule og passe herlige til et sommerlig kort :-) 

Jeg har brukt følgende farger:
Flamingo: RV06, 04, 02, 00
Ben: YR02, 00, RV02, 00
Giraff: YR02, 00, Y15, 11, E25, 21
Øyne og bakgrunn: B000, BG0000
Øynene har fått et tykt lag med Glossy accent :-)

Mønsterark er fra Doodlebug - Sweet summer. Skikkelig fargesterke og kule ark! Teksten er fra Lawn Fawn og består av en stempelplate og tilhørende dies. Mange variasjonsmuligheter på denne!


Ovalen (die fra Pretty Pink Posh) er stanset ut fem ganger (en i mønsterpapir og fire i kraftkartong) for å få tykkelse på den. I bakgrunnen har jeg brukt en stensil og svertet svakt med Distress Ink Tumbled Glass først, og farget oppå med Copics. Skyene er fra Lawn Fawn

Innside med tekst fra Your Next Stamp




You May Also Like

0 kommentarer