Julekort med selvlaget bakgrunn

by - 09:00

Jeg er jo veldig i den stimen med å lage selvlagede bakgrunner for tiden og julekortet jeg blogger i dag er intet unntak.


Bakgrunnen er laget med Distress og det er masse farger så man kan leke seg litt og bruke forskjellige farger. hele vareutvalget på Distress finner du her.
 Motivene er fra Lawn Fawn og platen heter Christmas dreams.
Teksten er fra Huldra designstudio og er på platen julebil.



Det var noen som lurte på hvilket blekk jeg bruker til clearstamps, og her må jeg si at jeg har virkelig letet lenge etter det ultimate blekket å bruke på clearstamps.
Jeg har nå i de senere årene bruke Versafine og er superfornøyd. Den kommer i masse flotte farger og :)
I tillegg så bruker jeg stempelplattform Misti når jeg stempler tekster, så jeg kan stemple to eller flere ganger hvis nødvendig og få et flott resultat :)

Det var det jeg hadde å blogge denne gangen - gleder meg til å se alle de flotte julekortene som blir laget fremover :)

Skrevet av DT Anita :)

You May Also Like

0 kommentarer