Armbånd i julegave

by - 08:43


Armbånd er enkle å lage til og med for unger. Jeg har laget et par som jeg også har laget en eske til. Siden esken er laget i julestil så blir det nok en julegave. For å lage disse armbåndene så har jeg brukt to forskjellige perlebokser. Det finnes mange fine farver av perler så velg de du syns passer best for deg. Jeg er veldig glad i grå, sølv og sort - så her har jeg brukt gråmiks og blanke. I tillegg trenger man strikk og for å gjøre det enklere å tre perlene på strikken så kan det være lurt å bruke disse nålene




Oppskrift på pizzaeske boksen finner dere i bloggen her



jeg har stanset ut julestjerner fra en dies fra Rayher, og de grønne kristtorn grenene er fra Papirdesign - og arket er også fra Papirdesign. I midten på blomstene har jeg brukt en bling


You May Also Like

0 kommentarer