Frida loves Frosty

by - 09:00

Hei alle sammen! I dag vil jeg vise dere et kort med dette herlige stempelet. Jeg har laget et kort med det tidligere også, det kan du finne her. Jeg syntes dette stempelet er så flott så jeg hadde lyst til å lage et nytt kort :-)

Jeg har brukt mønsterark fra Bo Bunny, fra den herlige serien Winter Playground. Arkene er av skikkelig tykk og god kvalitet og delikate farger. Jeg synes de er perfekte til julekort! :-) Rammen rundt motivet er fra Lawn Fawn, og dette settet bruker jeg MYE! Rammene passer fint rundt motiv, enten slik som denne store, eller mindre. Jeg har også brukt de til en del shakerkort. Jeg digger den sømkanten rundt, det blir litt ekstra pynt i seg selv.  I bakgrunnen har jeg stanset ut en trerekke med en die fra Rayher. Denne kommer i et sett sammen med en kirke også, så man kan lage fine landskap. 

Selve motivet er delvis stanset ut med en sirkeldie. I hjørnet har jeg festet en liten sølvbjelle i litt tråd og pyntet med en enkel bling-stein

Jeg har stemplet med en grå stempelpute (Memento Grey flanell), for et litt dusere trykk og farget motivet med Copics i følgende farger:
Blått: B99, 97, 95, 93
Sort: 100, C9, 7, 5, 3
Snømann: N2, 0, BG000
Grønt: G28, YG67, 63, 61
Orange: E08, YR16, 14
Hud: E13, 11, 01, 000, R21
Hår: E57, 55, 53, Y32
Brunt: E49, 47, 44, 42
Bakgrunn: B000, 0000, BG0000

Skjerfet og båndet på hatten har fått et strøk med Wink of Stella, men det var visst vanskelig å få tatt ordentlig bilde av. Det synes bedre i virkeligheten! :-)

Enkel innside med samme mønsterark og ramme som på forsiden. Og et skrivefelt stanset ut med denne banner-die'en fra Rayher. Dette er også en av mine absolutte favoritter og brukes mye! :-)



Ønsker dere en kreativ dag videre :-)




You May Also Like

0 kommentarer