Stamping Bella - gnomes have feelings too

by - 09:00

Jeg falt pladask for disse herlige gnomene til Stamping Bella! De er jo helt herlige! Jeg blir mer og mer glad i denne produsenten, liker streken og den litt humoristiske stilen :-)

Gnomene er stemplet på Perfect Colouring Paper og klippet ut. Bakgrunnspanelet er Neenah-kartong som er fin til litt tykkere paneler og super å fargelegge på også. Den som er enda litt tykkere kan fint brukes som kortbase. 

Bakgrunnen er et eget stempel, det kan du finne her. Teksten er fra Huldra design, her har jeg kombinert tekst fra denne plata og denne. Snøfnuggene er fra samme produsent, og her har jeg brukt de som er på denne plata.

Jeg har brukt Copics i følgende farger:
Rødt: RV99, R59, 56, 46
Hud: E11, 01, 000, R35, 32
Skjegg: C1, 00
Bakgrunn: B000, 0000, BG0000
Trær: G28, 24, 21
Hus: R59, Y19, W10, 8, 5

Siden "God jul"-teksten er hul så syntes jeg det passet bra å fargelegge bokstavene i de samme fargene som jeg har brukt på gnomene. 

På innsiden av kortet har jeg brukt tekster fra samme fleksiplate som på forsiden, og farget med de samme fargene. 

You May Also Like

0 kommentarer