Toffifee esker - Maja design

by - 08:48


Noe som går igjen år etter år er dekorerte Toffifee esker - og det er hyggelig å gi bort til jul. Jeg har gitt bort flere og de blir tatt frem år etter år - og bare bytter ut esken inni :) Skal nok gi bort noen i år også. Jeg vet at mange lager nye esker for å legge hele eskene i, men jeg har gjort 2 varianter hvor jeg bruker orginalesken som den er. Hvis jeg har litt tid når jeg skal lage de så maler jeg gesso på kantene rundt esken så de blir hvite - må som regel male to lag før det dekker så godt jeg ønsker. Har jeg det litt travelt og skal lage noen fort så har jeg limt på et hvitt ark rundt esken før jeg kutter til arkene som skal dekke esken. Jeg har tidligere også kuttet ark i samme bredde som esken og limt på kartongen rundt esken. Men siden jeg har brukt ark fra Majadesign så er de litt tykke og ikke like enkelt å brette rundt uten å bruke bonefolder. 

Maja arkene er fra årets design og du finner de i nettbutikken her



Mine bokser her er ikke dekorert så veldig mye,  men holdt en litt clean stil. God jul diesen er fra Papirdesign og så har jeg brukt noen røde halvperler 



En annen god jul dies er brukt her og denne er også fra Papirdesign. I tillegg har jeg brukt mistle branch dies fra Rayher



You May Also Like

0 kommentarer