Monsterkort

by - 10:00

Jeg fikk en ide som bare måtte prøves, basert på noen julekort jeg lagde tidligere med samme bakgrunnsdies.

Så da var det bare å gå til pers, for å se om det funka.
Resultatet ble jo som jeg forutså, men syns likevel det er noe som mangler på kortet, så kan veldig godt være det kommer på noe i etterkant.


Ideen var å bruke bakgrunnsdies fra Uniquely og ha et monster som poppet frem i hver sirkel.
Jeg brukte neenah kartong 110 lbs til å stanse ut diesen, og stemplet så monstrene med Memento før jeg fargela de med Copic.


For å få litt mer dimensjon og liv i kortet så brukte jeg Nuvo sin gjennomsiktige crystal penn på øynene, så de ble opphevet og blanke. Syns ikke så godt på bildene men det ble en veldig kul effekt.

Her er total produktliste over hva jeg har brukt på kortet :

Huldra Designstudio - Monsterplata
Circle Coverplate Metal Dies 
Neenah 110 lbs kartong
Sort Memento
Nuvo Crystal Glaze perlepenn


Skrevet av DT Anita 

You May Also Like

0 kommentarer