Vinterklem

by - 08:57

Et raskt kort å lage og man trenger følgende: 

en embossing folder - jeg har brukt en fra Little Darling
En Oxide distress pute - jeg har valgt en blå farve Faded jeans
Huldra stempler - vinterdyr
halvperler fra Pretty Pink Posh

Jeg har gjort det enkelt med å gni stempelputen direkte på en av sidene på embossingplaten. Hvilken side du velger er opp til deg - enten om du vil ha det på de delene som stikker opp eller ikke. Jeg har valgt å ha farve på den siden som trykkes ned i kartongen. La det tørke og stemple teksten og snøfnugg på en rest glatt kartong. Jeg var litt uheldig å fikk fingermerker på biten med teksten på - og da gjorde jeg det enklet med å bare gni farve over hele sirkelen med en svamp - men vent med å gjøre det til teksten har tørket. Sirkelen settes på 3D puter og limes på kortet. Jeg har limt halvperler i midten på de største snøfnuggene. 




You May Also Like

0 kommentarer