Written in the stars - to kort med samme stempelsett

by - 18:14

Et litt sent innlegg fra meg i dag, men rakk det jammen likevel :)

Jeg er helt ellevill over at hobbykunst nå er blitt forhandler av stempler og dies fra My Favorite Things, og da måtte det bli to kort laget med stempler derfra.
jeg har laget fulstendig produktliste i bunn av innlegget med direkte linker :)

Det første jeg gjorde var å lage en bakgrunn med blå distress - jeg brukte fargen  Broken China.
Så stemplet jeg med Versamark embossingpute og limte så på noen paljetter i sølvstjerner, pluss noen droplets fra Pretty Pink Posj.


Så dieset jeg ut en sirkel fra vanlig hvit kartong, her brukte jeg en fra Infinity settet fra Hero Arts.
Jeg bruker Neenah kartongen, syns den er helt fantastisk. 
Som base for kortet og front brute jeg kartongen som er 110 lbs.
Den er tykk nok til å være base for selve kortet.
Så stemplet jeg opp stempelet Stars med sort stempelpute, og stanset den ut med diesen.
Til slutt så valgte jeg meg ut en tekst som passet til Stars, og limte den på kortet på eget lite panel.
Tok så en sort base under før jeg limte det hele på kortbasen.

Kort nr 2 :
Her har jeg da brukt samme stempelsett.
Jeg laget meg en kjapp bakgrunn med å stemple på noen stjerner.
Jeg brukte Distress Oxide i fargen Shaded Lilac.
Som base har jeg også her brukt Neenah kartong 110 lbs.
Stars ville jeg ha i en kraftigere farge, så da valgte jeg fargen Wilted Violet. 

Valgte også her ut en tekst jeg ville bruke sammen med Stars, og satte det på fronten på et panel.

To relativt kjappe og enkle kort man kan lage, men samtidig veldig moro å leke seg litt frem.
jeg kommer definitivt til å lage flere kort med dette settet, så det er bare å følge med i bloggen fremover :)

Skrevet av DT Anita

Produktliste for det første kortet :

Written in the Stars stempelsett fra My favorite Things
Stars dies fra My favorite Things
Tiny Star Background stempel fra Hero Arts
Distress Oxide - Broken China
Infinity sirkel dies fra Hero Arts
Versamark embossingpute
Paljetter sølvstjerner
Droplets fra Pretty Pink Posh
Neenah 110 lbs hvit kartong

Produktliste for det andre kortet :

Written in the stars stempelsett fra My Favorite Things 
Stars dies
Distress Oxide - Shaded lilac 
Distress Oxide - Wilted Violet

You May Also Like

0 kommentarer