Verdens beste bursdagsklem

by - 09:00


Det er vel tydelig for alle nå at jeg digger stemplene til papirdesign og dette har blitt en gjenganger og en favoritt.
Noen ganger trenger man noen kjappe kort og dette er et av de kortene.
Med utgangspunkt i nydelige mønsterark er det ikke mye man trenger å gjøre før kortet er komplett og ferdig til å gis bort :) 
Tekststempelet på kortet er også fra papirdeisgn og er på platen Coco Chanel.



Jeg har brukt ark fra Maja Design som også er en stor favoritt hos meg.
Jeg elsker stilen deres og variasjonen i arkene og det er alltid noen ark fra deres kolleksjoner som passer til prosjektet man lager.
Her har jeg brukt ark fra kolleksjonen Cofee in the harbor. Ved å følge linken under i produktlisten så kommer du til utvalget av Maja i nettbutikken og der er det bare å plukke seg ut sine favoritter - hvis man klarer :) 


Snurreblomster er noe man enkelt kan lage selv og det kan veldig godt være det kommer et blogginnlegg på det om ikke så lenge :) Her trengs det hverken fancy dies eller annet utstyr, kun rester av papir og litt tålmodighet.


Vinkelbilde av kortet :)

Skrevet av DT Anita

Produktliste :
Maja Design
Papirdesign - Coco chanel
Papirdesign - bursdagshilsen
Svart Versafine stempelpute

You May Also Like

0 kommentarer