You are outstanding in your field

by - 10:00

For noen år siden hørte jeg utrykket "you are outstansing in your field" sammen med et bilde av en ku som sto midt ute i åkeren. Dette utrykket og bildet er noe jeg synes var helt herlig. Da jeg fant dette fantastiske herlige kuarket -   Udderly Cute - Down On The Farm, fra Doodlebug, var jeg ikke i tvil om at jeg måtte bruke det i forhold til det bildet jeg hadde i hodet av kua i åkeren, Derfor ble det en eksplosjonsboks med utgangspunkt i utrykket.


Blomstene er hjemmelaget og sommerfuglen er klippet ut fra et mønsterark.


Stempelet på lokket er fra Huldra sin stempelplate - Venner 1. Sirkelen er kuttet med en dies fra LDRS creative.

 


Doodlebug: Udderly Cute - Down On The Farm




Selve boksen



Boksen er enkelt pyntet inni, med grønne sider. Kua er en plastlekeku. Den står på en forhøyning inne i eksplosjonsboksen.


Gjerdet er laget med LDRS dies fra settet Allifair Build-A-Card dies.  Gresset er kuttet med Silhouette maskin.


"You are outstanding in your field" er skrevet med Dymo merkemaskin.






Ønsker deg en god scrappedag videre. Husk at du er enestående :) 


You May Also Like

0 kommentarer