Til den lille

by - 09:00

Hei! Håper alle nyter våren og solen! Her har jeg lekt meg med de herlige stemplene fra My Favorite Things igjen og laget et kort til en nyfødt gutt. Denne stempelplaten har flere motiver som er helt supre å kombinere, det blir uendelig mange muligheter! :-)

Mønsterark er fra Papirdesign - Velkommen lille venn. Det øverste arket er montert på limputer for dimensjon og jeg har stanset ut en sirkel i midten slik at det underste arket kommer frem. Så har jeg brukt en av mine aller største favorittdies: blomsterranken fra Rayher og stanset ut i blå og hvit kartong samt det ene mønsterarket. Jeg har klipt opp ranken i mindre deler og puttet innunder blomstene. I tillegg har jeg stanset ut noen blader med Curvy leaves fra Elisabeth craft. Rosene er Mathiablomster, Hobbykunsts egne blomster. Rimeligere blomster tror jeg ikke du får tak i her til lands :-)

Teksten er fra Huldra Designstudio, Fleksiplaten er også en av mine favoritter, den er super-anvendelig! Her har jeg stanset ut med Lawn Fawn Every sentiment banner, enda en favoritt. Dette settet har jeg brukt utrolig mye! Perlene er fra Rayher og jeg har brukt ulike størrelser: 2, 3 og 5 mm.

Jeg har farget med Copics i følgende farger:
Klosser: B23, 21, 20 (egenlaget)
Stork: C3, 1, 00, B23, 21, 20 (egenlaget), 000, E08, 11, 02
Bamse: E77, 74, 71, 70

Innside med stempel fra Papirdesign og et motiv fra samme stempelplate som på forsiden. Hesten er fargelagt med disse fargene: E49, 47, 44, 59, 39, 37, 35, B23, 21, 20 (egenlaget).




You May Also Like

0 kommentarer