Washi tape kort

by - 11:07

En del har vel kanskje fått med seg at jeg har dilla på washi tape - og her har jeg laget et som ikke tar alt for lang tid å lage. 

Jeg har brukt følgende produkter: 

Bakgrunnsdies fra Hero art
Washi tape fra Rayher
Tekststempel fra Huldra designstudio 
Stjernedies - her har jeg brukt en jeg har fra tidligere, men det finnes bl.a en stjernedies fra Rayher hos Hobbykunst. Man kan også bruke hjerte 

Stanset ut med bakgrunnsdiesen og kuttet den så lengden er lik bredden. Satte så stjernedies fast med washi tape der jeg ville ha den. Kuttet deretter til en bit hvit restekartong hvor jeg limte washi tape på og limte den fast på bakgrunnen. Kuttet deretter en bit hvit kartong til panel og satte på 3D puter på før jeg satte panelet på kortet. Limte fast noen paljetter og teksten. 



You May Also Like

0 kommentarer