Blomsterkort

by - 09:00

Her har jeg laget et kort med noen nydelige blomster fra Avery Elle. De passer så fint nå mot sommeren og jeg har valgt å farge de i duse lyse farger.

På dette kortet har jeg valgt å bruke en kantdie på hvit kartong i stedet for noe mønsterark. Her ville jeg at blomstene skulle stå i fouks. Jeg har stemplet med grå Memento stempelpute, først på et kladdepapir for å få et dust stempeltrykk. Som eneste pynt har jeg limt på noen gumdrops fra Your Next Stamp. Teksten er fra stempelplaten og den øverste linjen er stemplet med Archival Ink Jet Black og den nederste med Distress Oxide Broken china. Jeg har brukt Misti'en for å få tekstene helt rette.

Jeg syntes det passet med litt av en av blomstene på innsiden også. Følgende farger er brukt:
Rosa: RV29, 25, 23, 21, 000
Gul: YR18, Y38, 35, 02
Grønn: YG67,09, 05, 01
Bakgrunn: BG01, 10, 0000



You May Also Like

0 kommentarer