Bryllupskort i sølv og grått

by - 09:00


Konfirmasjonssesongen begynner å nærme seg slutten og det er snart tid for sommerens bryllup. Her har jeg laget et bryllupskort hvor jeg har valgt litt mørkere farger enn de tradisjonelle hvite, sarte tonene. Det er ofte at jeg faller for og bruker baksiden av mønsterarkene. Ofte synes jeg de er minst like fine som forsiden.

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign i serien "Bryllupsfest" med arkene "Skål for brudeparet" og "Til lykke, grå". I denne serien får du de fleste arkene i både gull- og sølvtoner. Ordene er klippet ut fra produktlinjen på et av arkene. Brudeparet er en die fra Rayher, doilyen er også herfra. Halvperler i sølv i ulike størrelser og Mathiablomster som er Hobbykunst sitt eget produkt. Gratulerer-die er også fra Papirdesign.
Kortet er laget som et gatefold-kort (på godt norsk...) med det meste av pynten på et bredt magebånd som tas av for å åpne kortet.

Til diecuts og paneler har jeg brukt et metallark i sølv. Jeg synes dette fremhever detaljer veldig fint. Så har jeg som vanlig vært raus med limputene, det synes jeg gir god dimensjon på kortet.

Innside med stempel fra Papirdesign.

På baksiden ble det plass til en tekst, denne er også fra Papirdesign, fra samme stempelplate som det på innsiden.


Ønsker dere alle en strålende dag videre :-)


You May Also Like

0 kommentarer