Bryllupskort med Studiolight dies

by - 09:30

I dag er det min tur til å komme med et bryllupskort. Fikk kjøpt meg en av diesene til Studiolight som jeg tror kommer til å bli en liten favoritt fremover. Jeg har brukt et ark fra denne blokken fra First Edition. I den finnes det mange ark som passer til bryllup

Jeg stanset ut to sett av diesene av kartong, og mørk brun bazill og mønsterark. 

Som motiv og tekst inni kortet så har jeg brukt dette arket fra Papirdesign. Når jeg startet med kortlagingshobbien så kjøpte jeg en del mønstersakser - og denne som har rivekant har fulgt meg hele tiden. Den har jeg brukt rundt kortet som er brukt på forsiden. 




På venstre siden av kortet har jeg limt inn en av kortene fra arket fra Papirdesign. 



Når jeg limte sammen de to delene til kortet så limte jeg den minste delen på 3 sider sånn at det er åpning hvor man kan putte inn et gavekort (her vist med at jeg har klippet ut et "gavekort" av kartong) eller penger. 
Jeg har stanset ut en tekst fra en av Papirdesign sine dieser



Limt inn et skrivefelt 


Baksiden

You May Also Like

0 kommentarer