Gratulasjonskort med Maja ark

by - 10:00


I dag bloger jeg kort med den nye serien fra Maja Design, Denim & Girls
Maja Design har gjort det igjen - designet en serie som er helt nydelig.
Er slettes ikke vanskelig å lage lekre kort med disse arkene <3

Motivet på kortet er fra klippearket som tilhører serien, snapshots girls. Klippearket er fullt av motiver i samme fargeskala som mønsterarkene - helt genialt.

Blomsterarket jeg har brukt heter Romantic Blouse og er helt nydelig :)
Det rosa arket heter Ripped Jeans og passer til alle andre ark i serien, samt klippearket. 



Nærbilde av motivet :)

Siden arkene fint kan brukes til annet enn konfirmasjonskort, lagde jeg har et bursdagskort.
Som tekst brukte jeg Gratulerer dies fra Papirdesign.
Den er så anvendelig og en av mine favoritter på gratulasjonskort.

Skrevet av DT Anita




You May Also Like

0 kommentarer