Klem - et blomsterkort med fargelagt motiv

by - 10:00


I dag blogger jeg et kort hvor jeg har brukt et nydelig blomsterstempel fra Indigoblu, Rose Blush.
Motivet er stemplet med svart memento på Perfect coloring paper  og fargelagt med Copic
Dette er uten tvil mitt favorittpapir når det gjelder å bruke Copic


 Jeg har fargelagt motivet med R 80 serien og brukt BG000 rundt motivet.


Jeg brukte Distress Oxide på resten av kartonen rundt motivet, og her har jeg brukt fargene Salty Ocean  og Peacock Feathers.
Jeg syns det ble litt for mørkt og massivt, så jeg måtte prøve å redde kortet på en eller annen måte.


Jeg fant fram en stensil fra Rayher som er i denne pakken . Det er utrolig mange fine bakgrunnsstensiler i denne pakken som passer perfekt på kort.
Jeg tok da en våtserviett som jeg strøk over stensilen, slik at det ble et mørkt mønster mens det hele ble litt lysere ellers.

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer