Sommerlig bursdagskort

by - 10:00

I dag har jeg har fått leke meg med det jeg liker best, papir, lim og mange rare ideer i topplokket. 

Det er sommer, og jeg håper alle blir bortskjemt med varme gode dager i mange uker til.

Jeg skal i bursdag til en venninne, temaet er nettopp sommerfest.

Det måtte jo bare bli en eksplosjonsboks som oste sommer.


De kule arkene med flamingo er fra fancy pants og heter summer fun.


Blader og kaktuser er begge fra Rayher.
Birthday er en dies fra My favorite things.


I midten finner du verdens søteste flamingo, også fra Rayher. 
En minipotte i terrakotta ble malt med gesso, washiteip på kanten. For å få kaktusgrenen til å stå rett i potten brukte jeg papirleire/ modeleringsmasse. Når denne var tørket la jeg på litt "jord"


Bursdags tekstene som er brukt inni kortet er fra Penny Black- sentiments.

Håper du fikk litt sommerfeeling sammen med meg.

Klem fra Linda



You May Also Like

0 kommentarer