Strikkevesker/handlevesker

by - 08:43


Når disse veskene dukket opp i butikken så fikk jeg veldig lyst til å lage meg noen nye strikkevesker (den store er også fin å bruke til handleveske) Jeg kan aldri få for mange strikkevesker tror jeg :) - så for noen uker siden ble disse 2 med meg hjem. En for å oppbevare garn i når jeg skal på ferie, og den lille for små prosjekter som er påbegynt og som jeg kan gripe med meg når jeg er ute på farten. Er veldig glad i å strikke kluter så det er god plass i den lille til et nøste med garn og en påbegynt klut.

Veskene finner du i nettbutikken her. Det finnes flere farver og i litt forskjellig utforming


Det sto i instruksjonene at det var lurt å vaske veskene først, så det gjorde jeg. Strøk de litt når de var tørre for at stoffet skulle være glatt og ikke krøllete. Jeg valgte en pakke med stryketranser med ferdige stjerner som du finner her, men det finnes også hele ark med transfer som du kan f.eks stanse ut med dies eller klippe ut på frihånd. Man kan også bruke tursjer og tegne på også. Noe finner du i nettbutikken her

Jeg har valgt å ha stjerner på begge sider av den store vesken, og de to siste stjernene brukte jeg på den lille veska. Gleder meg til å dra på ferie med strikkeveskene fulle av garn til prosjekt som jeg skal begynne på i ferien. Blir nok med noen påbegynte prosjekt som jeg må få ferdig også. 






You May Also Like

0 kommentarer