Klem

by - 09:00


I dag blogger jeg et kort hvor jeg har brukt blomstermotiv fra Indigo blue, Rose Blush
Motivet har jeg fargelagt med tusjer fra Copic og på blomstene har jeg brukt R80 serien.


R80 serien er absolutt en av mine favoritter og jeg elsker å bruke den spesielt på blomster.
I midten av blomstene har jeg brukt Y 13 og Y 19.


Bakgrunnen er laget med en kombo av Copic og Distress Oxide.
Jeg har først tatt Copic i fargene B000, B01 og BG01. Begynner med den mørkeste innerst mot blomsten og drar fargen utover og supplerer med lysere utover vekk fra blomsten.


 Her ser dere hele er fargelagt med Copic. For å få mer liv i bakgrunnen tar jeg deretter Distress Oxide i fargen tumbled glass  og litt salty ocean ytterst i kantene :)
Det lager litt mer liv i bakgrunnen når man får litt dybde og skygge :) 


For dere som følger med i bloggen så ser dere at dette er et motiv jeg har brukt og blogget før som er tilnærmet lik denne i farger, men med en annerledes bakgrunn. Da brukte jeg stensil på bakgrunnen og laget et mønster, men på dette kortet har jeg valgt å bare holde bakgrunnen enkel og ren.


Er ikke så mye stæsj og pynt som trengs når motivet er så dekkende på kortet, så her har jeg bare brukt en neklet tekst fra Huldra Design fra platen Vinterdyr og helt til slutt har jeg tatt på litt Nuvo drops  i fargen Morning Dew - de blender godt inn og lager litt liv :)

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer