Brettekort - Triangle fold card

by - 09:00

Dette kalles et triangle fold card - og jeg har brukt et A4 ark som jeg har kuttet fra hjørne til hjørne så man kan få to kort av et ark med kartong. 


Dekker alle sidene med pynteark, og før jeg limer på arket på baksiden av kortet så har jeg limt en blonde fast så jeg kan knyte en sløyfe. Arkene jeg har brukt er fra en av 12 x 12 blokkene til Stamperia - Grand Hotel. Tag'en som jeg har brukt som motiv er fra samme blokka, og jeg har brukt saks for å klippe den ut. Limte den på kartong og klipte rundt sånn at det ble et tynt panel. Jeg har brukt stempelsverte rundt kantene på arket og kortet og jeg er veldig glad i å bruke cat eye putene til det. 





På innsiden av kortet har jeg brukt stempler fra Huldra designstudio. Plata jeg har brukt er Venner 2. Lag et skrivefelt inni kortet - her har jeg brukt en gammel Spellbinder dies som jeg har. 


You May Also Like

0 kommentarer