Enkelt og elegant kort

by - 11:10

Hei

Jeg er en stor fan av clean and simple, og dagens kort er enda enklere og raskere enn jeg pleier å lage.


Det er laget i 4 raske trinn.
  1. Dra en stempelpute (dye ink) over hele bakgrunnen, rett på papiret. Nydelig tekstur!
  2. Bruk en stensil til å lage motivet med matchende stempelpute. Elegant!
  3. Stemple en tekst i midten. Blomsterplata til Huldra Designstudio. Personlig!
  4. Pynt minimalt med litt bling. (disse er ekstra små og delikate). Det lille ekstra!


Idag var første gang jeg brukte en selvklebende stensil, og jeg likte det veldig godt! Den klebet seg nedpå kortet, holdt seg helt i ro,  og var lett å få av igjen. Mønsteret er dekket av et superfint "nettingstoff" slik at alle de små bitene av stensilen blir liggende helt stabilt.  Den er ganske detaljert, men allikevel superenkelt å bruke. Nå ønsker jeg meg flere slike, disse Eucalyptysbladene for eksempel.


Lykke til med neste prosjekt, enten det er lite eller stort. Lag gjerne et sett med kort som du kan gi bort i gave, med denne metoden tar det deg meget kort tid!

Klem fra DT Cathrine

You May Also Like

0 kommentarer