Gaveeske med snop...

by - 08:00

Disse ferdige eskene fra
Rayher er kjempeflotte og de kan brukes
til så mye.

Vi nærmer oss jula og jeg har lyst til å vise dere hvordan jeg har brukt en av eskene i pakken til å lage en julegave full av søtsaker Det sies at kalorier ikke skal telles, men spises..

Jeg valgte en hvit eske som måler 10x10x10 cm


Jeg stanset ut et vindu på den ene siden av eska
med overhead-ark til "vindu"
Det er også veldig fint å bruke
gelatinplater til vindu


Har kledt sidene av eska med
glitterkartong og julerød bazzill


En liten tag med en hilsen
er festet på lokket av eska


Tekstene
"Jeg syns du fortjener en"
&
"Klem"
er fra stempelplaten
HDS1816 Vinterdyr


Disse ferdige eskene fås kjøpt i hvit og svart som måler
10x10x10 cm
og hvitt og svart som måler
7,5 x 7,5 x 7,5 cm
De minste eskene er flotte å bruke til adventkalender feks

Håper dere kan finne inspirasjon og få ideer fra
bloggen vår .
Tagg oss gjerne på både
Facebook og Instagram
hvis du lager noe med produkter kjøpt hos


Kreativ hilsen fra
-DT Helle-


You May Also Like

0 kommentarer