Kraft + hvitt = lykke

by - 09:00

Hei og hopp og god lørdag!

Kanskje litt skummelt å si det, men det er under to måneder igjen til jul! Jeg er langt fra ferdig, men har et julekort til i boks. Hvis du husker det forrige julekortet mitt fargela jeg julestjernemotiv fra Pretty Pink Posh. Denne gangen har jeg brukt det samme stempelsettet, men i en helt annen variant av et julekort.

Kraft og hvitt syns jeg funker veldig bra til julekort, det gir et mye roligere utseende enn rødt. Jeg stanset ut en Pretty Pink Posh ramme flere ganger i kraftfarget kartong og en gang i hvit kartong. Jeg limte alle sammen så rammen min fikk dimensjon, og stemplet en tekst fra Papirdesign i midten av rammen.

Rammen fungerer også fint som et holdepunkt for blomsten min. Jeg stemplet blomsten med kraftfarget blekk, fargela veldig enkelt med en hvit blyant, og stemplet og embosset over i hvitt. Dette gjorde jeg på flere blomster, og til slutt klippet jeg dem så jeg fikk laget en lag på lag-blomst med lave 3D-puter mellom lagene. Til slutt sprutet jeg flytende hvit vannmaling fra Hero Arts over kortet mitt, men maskerte rammen og blomsten, så disse ikke fikk maling på seg. Jeg laget en klynge med mikroperler i midten av blomsten, og pyntet ellers meget enkelt med hvite krystaller.

You May Also Like

0 kommentarer