Søte små bokser med Huldrastempler Reprint sin Lilac Paris collection

by - 10:00

Sist jeg var innom Hobbykunst, fikk jeg se Roses arket fra Reprint sin Lilac Paris kolleksjon, og da var jeg fortapt i dette mønsterarket. Jeg lagde noen små bokser ut av arket, og her er det brukt et mønsterark for å dekke tre bokser. Da er begge sider av mønsterarket brukt.


Malen og tutorialpå selve boksen har jeg gitt ut i et trykk for en tid tilbake. Den er også publisert i bloggen min i etterkant. Det er samme boksen, men denne er bare forminsket en del. Den åpnes enkelt i topp ved å klemme sammen sidene på boksen.


Her er det brukt stempler fra Huldra designstudo - Huldra venner 1. Disse er kuttet ut med sirkler med sirkeldies fra LDRS Fancy circles dies set. Her er er det også en kant rundt sirkelen med tekst som er klippet i lilla kartong med mønstersaks.




De tre boksene





Alle boksene er litt forskjellig pyntet, med ulike stempler, litt ulike paneler, svirle og blomsterrester. Svirlene og bladene er dieset ut med Heartfelt: Classic Rose Creations Cut & Emboss Dies


Kos dere masse med hobby i høstmørket. 

You May Also Like

0 kommentarer