Det er din dag

by - 20:00

Hei og hopp! Jeg har alltid vært stor fan av motivene til Stacey Yacula, og nå som hun også tegner for My Favorite Things er stemplene henne plutselig blitt litt mer tilgjengelig enn tidligere. I dag har jeg fargelagt en av fuglene på Tweet Friends-settet i nolines-teknikk og latt fuglen få hele fokuset ved å holde resten av kortet veldig enkelt.
Jeg stemplet fuglen min med en svak gråfarge, fargela med tusjene mine og lagde et par skyer på himmelen og litt gress for ham (eller henne?) å stå på.
Jeg stemplet tekster fra Fleksiplaten til Huldra designstudio og lagde en ramme rundt mitt lille bilde med en die fra Pretty Pink Posh. Ved å lime flere hvite rammer oppå hverandre får jeg fin dimensjon.
Selve rammen har jeg satt på en hvit kartongbit som er stanset ut med den største dieen i Stitched Rectangles Set 2-settet til My Favorite Things, den har jeg igjen limt på kortbasen med lave 3D-puter. Størrelsen man får på dette panelet er akkurat stort nok til at man får 1/16" kant rundt hele der kortbasen vises. Jeg liker ikke når kantene blir for store og grove, så 1/16" er perfekt for meg. Til slutt limte jeg på noen paljetter fra Pretty Pink Posh for å trekke øynene til teksten.

You May Also Like

0 kommentarer