Adventskalender 23. desember - kjapp godispose av ETT mønsterark

by - 09:00

Når man er sent ute med vertinnegaver trenger man noe som går kjapt. Denne posen lager du superkjapt av ett mønsterark, og du trenger ikke å pynte superkomplisert heller. Legg i noe hjemmelaget å spise på som du allerede har ferdig (jeg lagde fugde til min pose), og vips, så er du ute av døra på null komma niks.

Jeg brukte dette arket fra Holiday in the Alps-kolleksjonen til Maja Design og brettet i vei. Da jeg var ferdig med å lage alle brettelinjene stanset jeg ut en sirkel i front til et vindu og dekket over innsiden med acetat, før jeg stemplet god jul (fra fleksi JUL-platen til Huldra designstudio) i mørkeblått og limte på et par av disse snøfnuggene fra Rayher. 
Siden man kun bruker 9" av bredden på arket er det greit å velge seg ut en bit som gjør seg fin både på for- og bakside av posen. 

Da gjenstår kun å ønske god jul fra meg. Håper du går en fin julefeiring i møte! 

You May Also Like

0 kommentarer