Julkalender 14. desember - Bordkort...med lyd!

by - 09:00

I jula lager jeg helst ganske enkle prosjekter. Her har jeg laget et bordkort, men det kunne jo lik så greit hengt på en julegave som en koselig til og fra lapp. Bordkort trenger ikke å stå bak tallerkenen eller henge på glasset, det kan også bare ligge rett oppå servietten eller tallerken som her.


Kortet er stanset ut med hexagondies, og jeg har brukt det herlige settet Here we go a waddling fra Lawn fawn. Søte pingvinger som gir deilig julestemning med en artig undertone. Digger de!

Motivet ble veldig enkelt fargelagt med noen få copic scetch tusjer, og i en lite hull jeg lagde med min gamle  crop-a-dile punch knyttet jeg noen bånd og en passende bjelle. Passende bjeller finner du f.eks her

Lager du bortkort til jul? Du trenger ikke engang ha navn på, men en hyggelig liten hilsen til hver gjest setter stemningen litt ekstra ;)


Klem fra DT Cathrine


You May Also Like

0 kommentarer