4 valentines kort

by - 10:00

Valentines day har kommet for å bli i Norge enten vi vil eller ei. Og jeg har kastet meg på trenden som mange andre.
I den anledning ønsker jeg å vise ikke mindre enn 4 kort denne gangen.


Dies fra pretty pink posh- love ble brukt på 3 av kortene på forskjellige måte. Her har jeg stanset den ut og  klippet vekk ordet love for så å stemplet tekst fra huldraplaten venner 1 med oxide i fargen festive berries


Her stanset jeg den ut på mønsterarket, laget shaker kort fylt med hjerte paljetter fra Rayher.


Stanset den ut flere ganger før å skape dimensjoner, og ordet love ble stanset ut i rød bazzil.
Arkene på alle kortene er fra pink pastlee, lucky us no8 og lucky us no10


Stensil fra My favorite things for å lage skyer sammen med oxide i fargen festive berries.
Motivet er fargelagt med copics.

Har du kastet deg på trenden?

Klem fra DT Linda 

You May Also Like

2 kommentarer

  1. De er fantastiske. Valentinsdagen har blitt global. I de fire hjørnene av verden feirer vi Valentinsdag. Jeg vet ikke hvor verden går, men det suger!

    SvarSlett