Lek med bakgrunner

by - 08:00

Tenk at vi allerede er 1 uke inn i det nye året.
I løpet av julen har mine scrappesaker vært pakket bort, og jeg tror jeg pakket bort kreativiteten også.
Så derfor trålet jeg nettet for inspirasjon og med et nytt bakgrunnstempel i samlingen så ble det 2 kort.
Inspirasjonen fant jeg hos My favorite things og som kjent har hobbykunst mye fint fra nettopp de.


Bakgrunnstempel fra my favorite things
Dusty Concord
Worn lipstick
Squezed lemonade
Moved lawn


Før jeg embosser bruker jeg alltid antistatisk pulver 
Her har jeg brukt deler av en dies fra My favorite things og deler av et stempel til tekst.


Denne varianten fikk en apekatt fra huldradesign, tekst fra samme plate- apestreker
Paljetter fra pretty pink posh 


Fargeglade kort som setter litt sving på kreativiteten.

Klem fra DT Linda 






You May Also Like

0 kommentarer