Happy birthday

by - 09:00

Hei og hopp! Jeg tenkte det var på tide med noe fargelagt, så i dag har jeg et veldig enkelt bursdagskort å dele. Man kan aldri ha for mange bursdagskort på lur, mener jeg. 
Jeg digger stempler fra My Favorite Things, og spesielt stempelsettene Stacey Yacula designer for dem er en stor favoritt her. Jeg har stemplet og maskert muffinsen i stempelsettet Sending Sweet Celebration Wishes, så stemplet skilpadden og all konfettien på bakgrunnen.
Jeg startet med å fargelegge skilpadden og muffinsen, før jeg fargela bakken. Så var det himmelen sin tur. Her er det beste trikset å fargelegge i mange lag for ikke å få strekete bakgrunn når området som skal fargelegges er såpass stort. Jeg startet øverst med en mellomblå og jobbet meg nedover med lysere og lysere farger, til det til slutt gikk i en glidende overgang med den grå bakken. Til slutt fargela jeg konfettien, før jeg stanset ut hele panelet med en rektangeldie (også fra My Favorite Things) med juksesøm.
Jeg limte panelet rett på kortbasen min, stanset ut noen bannere i farger som matchet konfettien, stemplet og embosset en tekst fra stempelplaten i hvitt og pyntet enkelt med noen paljetter.

Med dette stempelsettet har man veldig mange muligheter til all verden av lystige anledninger. Det trenger ikke engang å være bursdag, man kan feire mye annet også!

You May Also Like

0 kommentarer