Dekorert Pringlesboks i påskestil

by - 09:03

Jeg samler på bokser som etter hvert blir tomme - for plutselig en dag trenger du noe å pakke inn en gave i. I disse Pringlesboksene kan man putte en liten gave i eller fylle med godteri å gi bort til noen - eller ha det stående hjemme. Jeg har malt boksen med gesso først for å dekke over mønsteret på boksen og sånn at den gule chalk malingen kommer til sin rett. Her har jeg brukt chalk maling for glass, men det var den farven jeg var ute etter og det gikk bra å male på gesso også. Rundt boksen har jeg festet et bånd, og jeg har skjult skjøten under blomstene og God Påske som er stanset ut av gul og hvit kartong. På lokket så har jeg stanset ut en gul sirkel og for at den skal festes godt og ikke ramle av så har jeg festet den med en brads som jeg har trykket gjennom plastlokket. Etterpå har jeg limt på blomster, mest fra mitt eget lager. Hobbykunst har en del forskjellige blomster i nettbutikken her



You May Also Like

0 kommentarer