Julekort i mars

by - 09:00

Jaggu blogger jeg enda et julekort i dag :)
Denne gangen har jeg laget et julekort i bare hvitt - det gir rom for mange morsomme muligheter man kanskje vanligvis ikke bruker så mye.
Jeg har begynt med å bruke en bakgrunnsdies fra Ultiamte Crafts  som heter Flourished Background. Denne bakgrunnsdisen er så brukervennlig og fin at dette har blitt en favoritt hos meg :)


Jeg har stanset ut bakgrunnsidesen i hvit og limt den på hvit kartong. Så har jeg fått over diesen med Nuvo glitterpenn  for å lage litt liv i bakgrunnen.



Så har jeg fått brukt enda en av mine favoritter, nemlig My favorite Things sin Pionsetta dies sett :)
Denne har jeg stanset ut i samme hvte kartong som bakgrunnen og kortbasen, men her har jeg svertet kantene med litt Distress på katene, veldig forsiktig. Jeg har brukt fargen Brushed Corduroy .


Teksten jeg har brukt er fra Papirdesign og den har jeg stemplet på en ovar som jeg har stanset ut.


Her er et nærbilde hvor det synes litt bedre at jeg har tatt glitter på bakgrunnen :)

Stempelklem fra DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer