Sender deg klemmer

by - 10:00


 I dag blogger jeg et kort hvor jeg igjen har brukt masse blomster i en salig haug :) 
Jeg er veldig glad i å lage disse kortene og det er en fin måte å få brukt opp blomster som man har liggende.


Bakgrunnen har jeg laget selv med resteark. Dette er en teknikk vi brukt mye for mange år soden og det er morsomt å dra fram gamle ting igjen. Det går jo liksom ikke av mote heller. 
Jeg har tatt striper av resteark i forskjellige størrelser og limt de på en base.  
Her har jeg brukt resteark fra Maja Design, fra serien Celebration.
Etter bakgrunnen var ferdig har jeg brukt en blondeserivett fra Rayher under blomstene. 


Blomstene er random satt sammen i en salig haug i hovedsaklig hvite farger. 
Jeg har valgt å dekke det meste av servietten, men ikke så mye at ikke kanten synes under. 


Teksten jeg har brukt er fra Huldra Design, fra platen apestreker


Her er et nærbilde av hvordan stripene er satt sammen på bakgrunnen i forskjellige bredder og farger. 
Dette er en morsom og fin måte å få brukt opp resteark på :) 

Stempelklem fra DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer