Gratulerer

by - 10:00


 I dag skal jeg vise frem et kort jeg virkelig har koset meg med å lage. 
Jeg har fått lekt meg litt med Copics tusjene mine igjen og jeg har fargelagt motivet Fresh Cut Flowers fra My Favorite Things.


På blomsten har jeg brukt fargene : Y000, Y02, Y04, Y09 og R89. 
Bladene er fargelagt med : YG17, YG03 og YG67. 
Utvalget av Copics tusjer i butikken finner du her 


På bakgrunnen har jeg brukt Distress Oxide og fargene jeg har brukt heter wilted wiolet og spiced marmelade . Jeg digger kombinasjonen av oransje og lilla sammen :)  
Heøe utvalget av Distress produkter i butikken finner du her


Jeg har brukt en tekst dies fra papirdesign som heter Gratulerer. Den selges med skygge men jeg har valgt å bruke den uten her og stanse den ut i svart for å få litt kontrast. 

Stempelklem fra DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer