Verdens beste bursdagsklem

by - 10:00



 I dag blogger jeg enda et blomsterkort hvor jeg har brukt ark fra Maja serien Celebrate
Jeg digger fargeskalaen på denne serien, jeg er jo veldig glad i jordfarger generelt. 
 

Jeg har brukt opp litt blonder og chipboard fra en restehaug som jeg har liggende på pulten og satt sammen blomster som passer til oppå dette. 


Hobbykunst har en egen produksjonslinge med blomster som heter Mathia. Dette er nydelige blomster for en rimelig penge og jeg bruker de masse. 
På dette kortet har jeg brukt en variant som er litt brunlig i fargene, nemlig roser i 25 mm - brun/hvit .
De passet perfekt i fargen til arkene som er under.  


Stempelet jeg har brukt er fra Papirdesign er er på platen bursdagshilsen
Dette er også blitt ena av mine absolutte favoritter og jeg bruker den masse :) 


Som en liten ekstra detalj har jeg brukt en due i polyresin fra Rayher

Det var det jeg hadde å dele med dere denne gangen :) 

Stempelklem fra Anita

You May Also Like

0 kommentarer