gratulerer bakgrunn

by - 22:55


HEISANN

Bakgrunnsstempler er så kjekke, faktisk så kjekke å bruke at jeg synes de også kan få skinne litt for seg selv. Hvorfor la bakgrunnsstempelet stå gjemt i bakgrunnen når det kan få stå og skinne?

Dette gratulasjonsstempelet fra Mathia garanterer jeg at du vil kunne bruke masse! tenkt hvor mange anledninger? bryllup, dåp, pensjonistovergang, bursdag, ny jobb, ny bolig.... you name it!!!

Jeg har laget to kort for å vise ulike måter å bruke stempelet på. På det første kortet lagde jeg et langt kort med regnbuefarger i Distress Oxides. Jeg overlappet med fargene rødt, gult, blått og lilla, og på denne måten kom oransje, grønn og fiolett frem i overgangene. Jeg får ikke nok av regnbuer, det gir håp!

Fra settet Gratulerer tekster fra Mathia Design stemplet jeg Gratulerer i sort og embosset det flere ganger på rad med klar embossing.

Kortet ble enkelt pyntet med paljetter i matchende farger. se f.eks dette settet for et startpunkt.














Kort to er enda enklere enn det første. Jeg elsker enkle kort! Raskt, fint og mye god skaperglede på kort tid ;)






På dette kortet brukte jeg først en flytende maskeringsvæske, som jeg tegnet et hjertet med midt på kortet. Jeg lot maskeringen tørke litt, før jeg stemplet bakgrunnsstempelet i sort over. Deretter dro jeg enkelt av maskeringen, og der kom hjertet frem! Så kult :) Her kan du leke deg, hva med å maskere første bokstaven i navnet til den som mottar kortet f,eks. For å gi kortet litt mer liv og farge limte jeg på et par bling, yndlingsene mine fra Pretty Pink Posh.

Gratulerer! Idag er det bare 3 dager igjen til fredag (snart bare to). Det er alltid noe å glede seg over.
Kreativ klem fra DT Cathrine

You May Also Like

0 kommentarer