Klem og gratulerer kort

by - 11:00

Et lekent og friskt gratulasjonskort idag.
Litt deilig å bare bruke det man har, stensiler og tusjer og farger, litt bling og greier. Lage sin egen design.

Her har jeg brukt kun to stempler (Mathia "Gratulerer" og "dine klemmer er de beste."
Jeg liker veldig godt å bruke stensiler, og alfatebstensilen fra Rayher funker veldig bra til å lage bokstaver i Ombre farger.  Jeg fant ikke akkurat min stensil inne i nettbutikken nå, men dette er samme typen og annen font. For å gjøre ordet Klem litt freshere lagde jeg sort ramme, skygge og hvite deltajer med sort og hvit gelpenn. Pluss hadde et tykt lag glossy accent over hver bokstav.



Stjernene er også laget med Rayher stensil,fargelagt med blendingbørster og distress oxide på samme måte som bokstavene. Pyntet hver stjerne med en liten minibling fra Rayher for ytterligere fokus.

Følg din endre designer og skap i vei, og for all del ikke sammenlign deg med andre. Din design, din hobby, din glede-- og det blir jo gjerne også andres glede om du gir bort det du har laget.

Ballongene har jeg laget med stensil, håndtegnet en tau og pyntet med litt glitterlim.

Kreativ klem fra DT Cathrine

You May Also Like

0 kommentarer